Erasmus+ d’alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà

4 alumnes del Carles Vallbona i 2 del centre Parc Estudi han viatjat a Barcelos, Portugal, per realitzar pràctiques durant un mes a una empresa del seu sector. Esperem que gaudeixin molt de l’experiència!

Podeu veure més fotos de l’estada aquí.

Servei d’Assessorament i Reconeixement dels aprenentatges adquirits mitjançant l’experiència laboral (2022-2023)

Sol·licituds d’Assessorament:

El període per fer les sol·licituds és del 17 al 24 de setembre de 2022

La sol·licitud del servei d’Assessorament s’ha de realitzar de forma presencial.

Calendari assessorament 2022-2023

Full de sol·licitud Assessorament

Sol·licituds de Reconeixement:

El període per fer les sol·licituds és de l’1 al 15 d’octubre de 2022

La sol·licitud del servei de Reconeixement s’ha de realitzar de forma presencial.

Calendari reconeixement Octubre 2022

Full de Sol·licitud al servei de reconeixement

Visita al supercomputador Marenostrum – 1r d’SMX

El dilluns 30 de Maig els alumnes de primer d’SMX hem visitat el Marenostrum, un dels superordinadors més potents d’Europa i que està físicament ubicat dins la capella de la Torre Girona, al BSC Barcelona Supercomputing Center.
En aquest centre treballen més de 700 experts i professionals en la recerca i el desenvolupament, participant en les principals iniciatives europees en computació d’altes prestacions. Entre els projectes que ens han explicat hi ha els de big data i simulació per realitzar prediccions del clima, millorar prestacions de motors i aerodinàmica, estudi de genomes i molècules per entendre com es desenvolupen diferents enfermetats i colaborar en el desenvolupament de vacunes per el VIH o el Coronavirus.
El lloc és espectacular: entre els moderns edificis i el jardí del BSC i ha la capella Girona, i tot el seu interior està ocupat per el superordinador: disposat en corredors observem la refrigeració, les torres d’emmagatzemament i les unitats de procés, que en aquest cas estan interconnectades per més de 100 Km de fibra òptica i poden treballar juntes com si fossin una sola màquina.

Per veure més fotos de la sortida aneu aquí.

Projecte RV DIDACTICA

Aquest mes d’abril hem arrencat el projecte RV_Didáctica: Aulas inalámbricas (WIFI 6) para Realidad Virtual, y aplicativo NO CODE para desarrollo sencillo de contenidos colaborativos.

El proper curs gaudirem al nostre institut d’una aula totalment immersiva per a experiències RV.

Per a més informació aneu al següent enllaç.

Jornada d’FP DUAL 2022

Avui 11 de maig de 2022 hem assistit a la Jornada d’FP DUAL, una oportunitat per a les empreses, ha sigut una jornada molt interessant i hem realitzat benchmarking i hem pogut conversar i fer contactes amb els centres de Granollers i amb les empreses que han vingut a la jornada. L’Ajuntament de Granollers ha realitzat un reconeixement a les empreses que tenen alumnat en Dual dels centres educatius de la ciutat de Granollers.

Podeu veure més fotos de la jornada en aquest enllaç.

Sortida de cohesió al Port de Mataró

El dilluns 9 de maig de 2022 l’alumnat de 2n TIL i 2n GVEC vàrem anar a fer una sortida de cohesió de grup al Port de Mataró, la sortida consistia en remar. Agraïm de tot cor al Club de Rem de Mataró per la seva acollida i per deixar-nos descobrir el rem.

Podeu veure més fotos de la sortida aquí.