Service consultatif et la reconnaissance de l'apprentissage acquis par l'expérience professionnelle (2022-2023)

Sol·Applications conseils:

La période pour le soleil·applications est 17 à l' 24 Septembre 2022

Le soleil·Le service de conseil doit être effectué en personne.

conseils de calendrier 2022-2023

Plein soleil·demande conseils

Sol·Applications de reconnaissance,,ca,service de demande de reconnaissance doit se faire en personne au bureau de secrétaire,,ca,calendrier reconeixement_Octubre_2017,,ca,Plein de Sol,,en,demande la reconnaissance du service,,ca,Les étudiants Erasmus année de retour à la maison moyenne,,ca,Après un mois de faire des affaires dans la pratique,,ca,France grâce à une bourse,,ca,les étudiants de niveau intermédiaire sont rentrés chez eux,,ca,Maria Ortega,,es,Yoan sur Contador et Albert Denuc microordinateur Services et réseaux sont très reconnaissants pour cette occasion,,ca,2e graduation des activités commerciales,,ca,Juin, la première classe d'étudiants de la formation professionnelle par le biais des activités commerciales graduées,,ca:

La période pour le soleil·applications est de 1 à 15 Octobre 2022

Le soleil·Le service de reconnaissance doit être effectué en personne.

Octobre reconnaissance Calendrier 2022

Full de Sol·licitud al servei de reconeixement

Visita al supercomputador Marenostrum – 1r d'SMX

lundi 30 de Maig els alumnes de primer d’SMX hem visitat el Mare Nostrum, un dels superordinadors més potents d’Europa i que està físicament ubicat dins la capella de la Torre Girona, al BSC Barcelona Supercomputing Center.
En aquest centre treballen més de 700 experts i professionals en la recerca i el desenvolupament, participant en les principals iniciatives europees en computació d’altes prestacions. Entre els projectes que ens han explicat hi ha els de big data i simulació per realitzar prediccions del clima, millorar prestacions de motors i aerodinàmica, estudi de genomes i molècules per entendre com es desenvolupen diferents enfermetats i colaborar en el desenvolupament de vacunes per el VIH o el Coronavirus.
El lloc és espectacular: entre els moderns edificis i el jardí del BSC i ha la capella Girona, i tot el seu interior està ocupat per el superordinador: disposat en corredors observem la refrigeració, les torres d’emmagatzemament i les unitats de procés, que en aquest cas estan interconnectades per més de 100 Km de fibra òptica i poden treballar juntes com si fossin una sola màquina.

Per veure més fotos de la sortida aneu ici.

Projecte RV DIDACTICA

Aquest mes d’abril hem arrencat el projecte RV_Didáctica: Aulas inalámbricas (WIFI 6) para Realidad Virtual, y aplicativo NO CODE para desarrollo sencillo de contenidos colaborativos.

El proper curs gaudirem al nostre institut d’una aula totalment immersiva per a experiències RV.

Per a més informació aneu al següent lien.

Jornada d’FP DUAL 2022

aujourd'hui 11 mai 2022 hem assistit a la Jornada d’FP DUAL, una oportunitat per a les empreses, ha sigut una jornada molt interessant i hem realitzat benchmarking i hem pogut conversar i fer contactes amb els centres de Granollers i amb les empreses que han vingut a la jornada. L’Ajuntament de Granollers ha realitzat un reconeixement a les empreses que tenen alumnat en Dual dels centres educatius de la ciutat de Granollers.

Podeu veure més fotos de la jornada en aquest lien.

Départ de la cohésion au port de Mataró

lundi 9 mai 2022 l’alumnat de 2n TIL i 2n GVEC vàrem anar a fer una sortida de cohesió de grup al Port de Mataró, la sortida consistia en remar. Nous remercions sincèrement le Mataró Rowing Club pour son accueil et pour nous avoir fait découvrir l'aviron..

Vous pouvez voir plus de photos de la sortie ici.

Alumnat 2GAD dinamitzadors en el projecteNomés d’anada

L’alumnat de 2GAD, Jeudi 28 Avril, va participar en el projecteNomés d’anadacom a dinamitzadors de taules rodones amb alumnes de 4t ESO dels instituts de la ciutat.
El ponent d’avui ha estat en Ousman Umar, escriptor, que ens ha explicat el seu dur viatge per arribar fins a Barcelona.
“…Mi nombre es Ousman Umar. Sé que nací un martes, no sé de qué mes ni de qué año porque en mi tribu eso no importaba. Crecí en la sabana africana. Caminaba siete kilómetros para ir a la escuela. Mi vida era feliz y sencilla, hasta que un día, entre juegos, vi un avión volar. Desde ese momento quise ser piloto, ingeniero, todo menos lo que era. La curiosidad por conocer el mundo me empujó a hacer un viaje sin retorno hacia el País de los Blancos
Una part d’aquest projecte, recull els relats migratoris de moltes persones de la ciutat.
Gràcies a la generositat de l’Ousman a l’explicar la seva història de vida, els nostres alumnes han dinamitzat els posteriors diàlegs entre tot l’alumnat present.
Ha estat un regal i una experiència enriquidora.
Vous pouvez voir plus de photos du projet ici.