Taller de màrqueting sensorial per als alumnes de segon de Publicitat

Sur 2 de novembre l’alumnat de segon curs de Màrqueting i publicitat i de Gestion des ventes et des espaces commerciaux va participar en un taller de Màrqueting sensorial.

Van comprovar com influeixen els sentits i les emocions en la decisions de compra dels consumidors. en outre, van poder conèixer les estratègies de venda que utilitzen les empreses per estimular els nostres sentits.

Sortida de Cohesió de 2n d’Activitats Comercials

El grup de 2n d’Activitats Comercials, va poder gaudir d’una sortida de cohesió de grup al Club de Rem de Mataró el darre 10 Octobre.

Va ser una gran experiència per a tot l’alumnat i s’ho vanpassat d’allò més bé. Han hagut de treballar en equip i organitzar-se bé per poder aconseguir l’objectiu establert en un inici.

Sortida de cohesió de 1r SMX al parc del Falgar de les Franqueses

El passat Dimarts 11 Octobre, l’alumnat de 1r de cicles formatius de SMX va poder gaudir d’una gran jornada al Parc el Falgar ubicat a les Franqueses del Vallès.

Vam sortir des de l’institut i vam anar fent una excursió d’una hora al meravellós espai natural del Falgar, tot seguint la ribera del riu Congost. Després d’un magnífic esmorzar per agafar forces vam jugar en equips al Pichi. El partit es va posar molt interessant però el temps se’ns va tirar a sobre i vam haver de tornar per arribar a l’hora planificada.
Sense dubte vam aconseguir tres grans objectius: fomentar l’esport i salut, potenciar la diversió i el companyerisme
i promoure el contacte amb la natura.

Sortida de CVEC i MIP al Club de rem de Mataró

L’alumnat de 2n GVEC i 2n de MIP ha anat al Port de Mataró al Club Rem Mataró a fer una sortida de cohesió de grup.

Ha sigut una gran experiència. Els participants s’ho ho han passat molt bé i han gaudit d’¡una jornada diferent amb l’objectiu acomplert de gaudir i conèixer-se una mica més.

Taller de màrqueting sensorial per als alumnes d’Activitats Comercials

lundi 3 Octobre, l’alumnat de CFGM d’Activitats Comercial de 1r i 2n curs van participar en un taller de màrqueting sensorial.

L’activitat va ser organitzada per Sandra Iruela, perfumista, consultora de màrqueting olfactiu i sensorial per a empreses, experta en el disseny de perfums personalitzats i professora de cursos de perfumeria.

Va ser una experiència realment interessant per l’alumnat.

Erasmus+ d’alumnat de Cicles Formatius de Grau Mitjà

4 alumnes del Carles Vallbona i 2 del centre Parc Estudi han viatjat a Barcelos, Portugal, per realitzar pràctiques durant un mes a una empresa del seu sector. Esperem que gaudeixin molt de l’experiència!

Podeu veure més fotos de l’estada ici.

Service consultatif et la reconnaissance de l'apprentissage acquis par l'expérience professionnelle (2022-2023)

Sol·Applications conseils:

La période pour le soleil·applications est 17 à l' 24 Septembre 2022

Le soleil·Le service de conseil doit être effectué en personne.

conseils de calendrier 2022-2023

Plein soleil·demande conseils

Sol·Applications de reconnaissance,,ca,service de demande de reconnaissance doit se faire en personne au bureau de secrétaire,,ca,calendrier reconeixement_Octubre_2017,,ca,Plein de Sol,,en,demande la reconnaissance du service,,ca,Les étudiants Erasmus année de retour à la maison moyenne,,ca,Après un mois de faire des affaires dans la pratique,,ca,France grâce à une bourse,,ca,les étudiants de niveau intermédiaire sont rentrés chez eux,,ca,Maria Ortega,,es,Yoan sur Contador et Albert Denuc microordinateur Services et réseaux sont très reconnaissants pour cette occasion,,ca,2e graduation des activités commerciales,,ca,Juin, la première classe d'étudiants de la formation professionnelle par le biais des activités commerciales graduées,,ca:

La période pour le soleil·applications est de 1 à 15 Octobre 2022

Le soleil·Le service de reconnaissance doit être effectué en personne.

Octobre reconnaissance Calendrier 2022

Full de Sol·licitud al servei de reconeixement

Visita al supercomputador Marenostrum – 1r d'SMX

lundi 30 de Maig els alumnes de primer d’SMX hem visitat el Mare Nostrum, un dels superordinadors més potents d’Europa i que està físicament ubicat dins la capella de la Torre Girona, al BSC Barcelona Supercomputing Center.
En aquest centre treballen més de 700 experts i professionals en la recerca i el desenvolupament, participant en les principals iniciatives europees en computació d’altes prestacions. Entre els projectes que ens han explicat hi ha els de big data i simulació per realitzar prediccions del clima, millorar prestacions de motors i aerodinàmica, estudi de genomes i molècules per entendre com es desenvolupen diferents enfermetats i colaborar en el desenvolupament de vacunes per el VIH o el Coronavirus.
El lloc és espectacular: entre els moderns edificis i el jardí del BSC i ha la capella Girona, i tot el seu interior està ocupat per el superordinador: disposat en corredors observem la refrigeració, les torres d’emmagatzemament i les unitats de procés, que en aquest cas estan interconnectades per més de 100 Km de fibra òptica i poden treballar juntes com si fossin una sola màquina.

Per veure més fotos de la sortida aneu ici.