Acredita’t 2020

http://www.educacionyfp.gob.es/mc/fse/

Avaluació i acreditació de competències 2020

Àmbit Secretariat i atenció al client

Nova actualització

(30/06/2020) Resultat definitiu de la preinscripció. Persones admeses i excloses.
Persones admeses i no admeses en llista d’espera
Persones excloses del procediment
Consultes a: acreditat-secretariat@iescarlesvallbona.cat

 

(27/05/2020) Resultat provisional de la preinscripció. Persones admeses i excloses.
Persones admeses i no admeses en llista d’espera
Persones excloses del procediment

 

Termini per presentar al·legacions: 27 de maig a l’11 de juny de 2020.

 

Presentació al·legacions i qualsevol altra consulta a: acreditat-secretariat@iescarlesvallbona.cat

 

Altres documents:

 

 

 

PREINSCRIPCIÓ ACREDITA’T 2020.

Treballes en el manteniment d’arxius, gestió de les comunicacions i la preparació d’expedients dels òrgans de direcció de despatxos i oficines professionals?
Pots acreditar la teva experiència laboral i la formació no formal.
Inscriu-t’hi!

El termini de preinscripció és del 4 al 12 de febrer.

Consulta la convocatòria a http://acreditat.gencat.cat

Hi trobaràs els requisits, el calendari i molta informació útil.

 

Obtindràs un certificat:
  • Amb les unitats de competència acreditades
  • I a més tindràs l’opció d’avaluar una o més unitats de competències en les llengües següents (a seleccionar en el moment de la preinscripció com a una opció de l’àmbit): alemany, amazic, anglès, àrab, danès, francès, italià, portuguès, punjabi, rus i xinès.

 

Per a què serveix?
  • Per a reconèixer oficialment la teva experiència laboral
  • Per a convalidar, segons les unitats de competència acreditades, els mòduls professionals (matèries) corresponents en els cicles formatius CFGS Assistència a la direcció i/o CFGS Administració i finances
  • Per a estar exempt, segons les unitats de competència acreditades, dels mòduls formatius (matèries) corresponents als certificats de professionalitat de Assistència a la direcció i/o Assistència documental i de gestió en oficines i despatxos.

 

Característiques de la convocatòria

Descarrega el document