Alumnat 2GAD dinamitzadors en el projecte “Només d’anada”

L’alumnat de 2GAD, dijous 28 d’abril, va participar en el projecte “Només d’anada” com a dinamitzadors de taules rodones amb alumnes de 4t ESO dels instituts de la ciutat.
El ponent d’avui ha estat en Ousman Umar, escriptor, que ens ha explicat el seu dur viatge per arribar fins a Barcelona.
“…Mi nombre es Ousman Umar. Sé que nací un martes, no sé de qué mes ni de qué año porque en mi tribu eso no importaba. Crecí en la sabana africana. Caminaba siete kilómetros para ir a la escuela. Mi vida era feliz y sencilla, hasta que un día, entre juegos, vi un avión volar. Desde ese momento quise ser piloto, ingeniero, todo menos lo que era. La curiosidad por conocer el mundo me empujó a hacer un viaje sin retorno hacia el País de los Blancos”
Una part d’aquest projecte, recull els relats migratoris de moltes persones de la ciutat.
Gràcies a la generositat de l’Ousman a l’explicar la seva història de vida, els nostres alumnes han dinamitzat els posteriors diàlegs entre tot l’alumnat present.
Ha estat un regal i una experiència enriquidora.
Podeu veure més fotos del projecte aquí.