Alumne de Desenvolupament d’Aplicacions Web al concurs de CATSkills

catskillslogoAquest dimecres 1 de juny el nostre alumne de Desenvolupament d’Aplicacions Web, Alexandru Ivan, ha participat al concurs CATSKILLS, que és el campionat de Catalunya de formació professional on els alumnes d’ensenyaments professionals d’arreu del territori català competeixen en 29 oficis (skills) relacionats amb els estudis que estan cursant. El nostre alumne ha quedat sisè de Catalunya!

El disseny de pàgines Web contempla la planificació, disseny i construcció amb l’objectiu de publicar documents Web a Internet. Els competidors han desenvolupat de forma independent tant el disseny com la codificació d’un Website consistent en un joc d’escapament. Un joc d’escapament posa a prova l’enginy de les persones que hi participen per tal que aconsegueixin escapar-se de diferents habitacions abans d’una hora. L’aplicació havia d’incloure les reserves on-line individual i en grup, la gestió d’aquestes per part d’un administrador i la valoració dels jocs per part dels usuaris entre d’altres funcionalitats.

catskills2

El Campionat de Catalunya de Formació Professional CATSKILLS té com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional, així com una experiència personal enriquidora; al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot intercanviar experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses participants. El Catskills està finançat pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport, i cofinançat pel Fons Social Europeu.

catskills3worldskillsEl campionat de Catalunya de Formació Professional sel·leccionarà els millors alumnes per tal de representar Catalunya a la SpainSkills. Al seu torn, només els millors alumnes de Formació Professional d’Espanya podran participar al campionat WorldSkills.

catskills1catskills4