Alumne Erasmus+ de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma torna d’Alemanya

cofinanciadoAquest dissabte 5 de novembre, l’alumne Pablo Blanco del cicle de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma ha tornat de les seves pràctiques de 2 mesos a l’empresa a l’estranger, que ha
pogut realitzar gràcies a una beca Erasmus Plus. En Pablo ha estat desenvolupant a erasmus15161l’empresa Mobivention aplicacions desktop amb NodeJS i Angular, frameworks basats en JavaScript i events, ideals per desenvolupar app’s per a mòbils. També ha estat elaborant aplicacions mòbils amb Ionic, framework híbrid per app’s basat en Angular.
La propera setmana en Pablo s’incorporarà a les classes de 2on curs amb la resta dels seus companys que van començar al setembre i de ben segur que posarà en pràctica el que ha après a Alemanya!

erasmus15162
Hem d’agrair la col·laboració de l’escola alemanya Adolf Kolping Berufskolleg de Horrem, que ha realitzat la cerca de l’allotjament així com el contacte amb l’empresa on ha estat el Pablo. Aquí trobareu l’enllaç a la notícia de la pàgina web de l’escola Alemanya.
erasmus15163
Trobareu més fotos de l’estada del Pablo en aquest enllaç