Alumnes 2n GAD – Emprenedoria i innovació

Els alumnes de 2n de GAD, dins del mòdul “Empresa i Administració” han de cursar la Unitat Formativa “Emprenedoria i innovació”. Una de les activitats proposades per entendre les dificultats de crear quelcom nou i, alhora, útil per a la societat, va ser la d’inventar un artefacte, amb el material donat i molt limitat, que evités que un ou es trenqués en caure des del primer pis.
Els alumnes havien de fer un esquema i una descripció de tot el procés i, finalment, llençar l’ou. Tot es va enregistrar i ens van presentar uns vídeos molt simpàtics!! Perquè l’humor no ha d’estar exclòs del procés creatiu i innovador.
Desprès de tota la feina, vam poder comprovar que els alumnes poden aprendre i divertir-se alhora.
Adjuntem un dels vídeos, que volem compartir amb tota la comunitat educativa.

Per cert… cap ou no es va trencar!!!!