Alumnes de l’IES Carles Vallbona participen al concurs Programame

Dugrup_iescarlesvallbonarant aquest mes de Març s’està duent a terme les proves regionals de la Cinquena edició del concurs estatal “ProgramaMe”. Aquesta iniciativa està enfocada a equips d’alumnes matriculats a Cicles Formatius què posen a prova els seus coneixements en llenguatges de programació.

Els alumnes del nostre institut, Oscar Moreno de 1er de DAW i, Fran Reyes i Àlex Torregrosa de 1er d’ASIX, acompanyats pel professor Luis De Diego (d’esquerra a dreta en la foto), són els nostres representants en la regional a l’Institut Bosc de la Coma d’Olot del dia 18 de Març.
Durant 4 hores competeixen amb 19 equips sorgits d’instituts de tota Catalunya dins d’una jornada lúdica que es desenvolupa durant tot el dia. On l’objectiu és conèixer alumnes amb la mateixa passió per la programació mentre concursen o comparteixen un dinar.
Molta força pel nostre equip!