El pasado 21 de maig, després d’un mes realitzant les pràctiques d’empresa a Albertville, França gràcies a una beca Erasmus , els alumnes de grau mig van tornar a casa. Las evaluaciones de las empresas han sido excel·lento, todos están muy contentos de su comportamiento y conocimientos. Gracias a todo el mundo que lo ha hecho posible. La Maria Ortega, de Actividades Comerciales, en Yoan Contador i l’Albert Denuc de Serveis Microinformàtics i Xarxes estan molt agraïts per aquesta oportunitat.

Durante su estancia les hicieron una entrevista a un diario local,,ca,goo.gl/photos/,,en,DwGoHww88hbp2Dv8,,cy,albertvilleerasmusp,,en,lus.blogspot.com.es/,,pt:

Encontrará fotos y más detalles de su estancia aquí: