Alumnes seleccionats pel projecte Erasmus+ The New Literacy Set

literacy171Deu alumnes del nostre institut viatjaran a Itàlia en el marc del projecte Erasmus+ “The New Literacy Set“. Aquest és l’últim viatge dels 3 planificats per testejar els materials elaborats per part dels professors dels instituts involucrats en el projecte. Els nostres alumnes participaran, juntament amb 10 alumnes de Zagreb i 10 italians, als tallers sobre temes de finances que tindran lloc durant la setmana del 14 al 20 de maig de 2017.

La selecció d’alumnes ha estat la següent:

Alumne/a
Curs
Ivan Molina 1 BAT
Genís Jordi 1 BAT
Joana Armengol 2 BAT
Mariona Campanya 2 BAT
Paula Macías 2 BAT
José Armando 1 SMX
Ferran Pla 1 SMX
Adrià López 1 SMX
Abril León 4 ESO