El Director General de Bonpreu SA ens visita

xerrada_bonpreuEl passat divendres dia 14 de febrer, es va dur a terme en el nostre centre una sessió del programa Escola i Empresa, dirigida als alumnes de cicles formatius de grau mitjà de Comerç i Gestió Administrativa.

Per aquest motiu vam rebre la visita del Sr. Joan Font, director general de Bonpreu SA que, durant una hora i vint minuts, va parlar amb els alumnes del paper de les empreses en la societat i la importància dels valors i habilitats distintives de l’empresari o el directiu: lideratge, disciplina, compromís, honestedat, iniciativa, esperit d’equip…….

El programa Escola i Empresa ha estat elaborat conjuntament entre el Departament d’Ensenyament i FemCat (Federació d’empresaris i directius catalans), i té com a objectiu apropar a l’alumnat les vivències personals dels empresaris i ajudar-los a visualitzar els diferents aspectes de la vida a l’empresa.