Els alumnes d’Activitats Comercials col·laboren amb l’Associació Gran Centre Granollers decorant els aparadors per Sant Jordi

aparador1Els alumnes del Cicle de Grau mitjà d’Activitats Comercials estan col·laborant amb els establiments associats a Gran Centre Granollers decorant els aparadors amb fragments de l’obra i la vida de Ramon Llull.

L’activitat Paraules sobre vidre. Llull, és una activitat organitzada pel Servei de Català, l’Associació Gran Centre Granollers i el Servei de Cultura de l’Ajuntament de Granollers i consisteix en escriure petits fragments de l’obra de Llull sobre els vidres dels aparadors, els miralls i les parets dels establiments associats.

aparador2

L’activitat es va dur a terme durant el dimarts 12 i el divendres 15 d’abril pels carrers de Granollers i aquests quedaran escrits durant tota la segona quinzena del mes. Els nostres alumnes estan molt il·lusionats amb aquesta activitat ja que aprofiten els coneixements adquirits a les classes posant-los en pràctica en els establiments de la seva ciutat.

aparador3