activités commerciales Les élèves CFGM impliqués dans la préparation de la revitalisation de la place de l'Eglise sur la Nuit Open.

Les élèves des activités commerciales 2e CFGM préparent la revitalisation de la place de l'église dans les activités organisées pendant le Centre Granollers pour marquer l'Open Nuit, CORRECTE 31 mars 20:00 un 24:00h.
Pour mener à bien ce projet, les étudiants ont reçu des conseils de la GRA, i Gran Centre.

Fa unes setmanes uns 15 alumnes van visitar el GRA, equipament juvenil, on van realitzar un taller de dinamització d’idees amb en Toni Cobos, responsable de programes de joventut de l’Ajuntament de Granollers. Una vegada van començar a plasmar aquestes idees i el projecte va agafar forma, vam rebre la visita de la Judith Benet, gerent dinamitzadora de Gran Centre, que els hi va realitzar una sessió d’assessorament sobre com s’ha de muntar un projecte d’aquestes característiques. Amb ella van venir dos responsables de l’empresa Insoled, de Barberà del Vallès, que es dedica a la tecnologia LED per tal de explicar els alumnes com funciona el patrocini d’esdeveniments per part d’una empresa i van assegurar la seva participació amb nosaltres.

La proposta per part dels alumnes consisteix en espectacles de dansa, arts marcials, màgia i música durant les quatre hores que dura l’esdeveniment.