Exposició de treballs de modding

modding1El modding d’un PC consisteix en la modificació estètica o funcional, pot modificar-se sols el maquinari o sols el programari o les dues coses, sempre amb la finalitat d’obtenir més rendiment i ser visualment més atractiu.

En el Cicle Formatiu de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, i dins del mòdul de Muntatge i manteniment d’equips, tenim la Unitat Formativa 4: Noves tendències de muntatge, on el currículum ens proposa avaluar la presència de la personalització de PC (modding) com a corrent alternatiu a l’assemblatge d’equips microinformàtics.

Amb la finalitat de fer l’aprenentatge molt pràctic i el més similar possible amb el que es trobaran al món empresarial, proposem als nostres alumnes que portin un PC antic, si no funciona el reparen, desprès li fan passar dos proves diferents de benchmarking, i a partir d’aquí potenciem l’esperit constant d’innovació, els alumnes tenen que desmuntar l’ordinador i tornar-lo a muntar en un nou entorn completament diferent.

Com que els resultats són espectaculars, i amb la finalitat de compartir la feina feta amb tot el centre, el passat dijous 21, es van exposar els treballs de modding a l’entrada del centre.

modding2

modding3