“Hijos del átomo” ens representarà al concurs regional del programame

Domjudge1El dimecres dia 17 de Febrer es va realitzar per primer cop una activitat de programació amb resolució automàtica íntegrament realitzada al centre.

Dos alumnes de segon d’ASIX, l’Àlex Torregrosa i en Daniel Fernández, van realitzar la primera gran prova del seu Projecte de final de Cicle. Aquest, tracta d’un programa anomenant DomJudge utilitzat per realitzar concursos de programació què es capaç de corregir exercicis de programació automàticament. El seu propòsit és realitzar una classificació dels concursants més ràpids en temps i efectivitat. Gràcies a això vam poder escollir el grup què ens representarà aquest any al concurs oficial ProgramaMe.
En l’activitat van participar 17 grups de primer de Grau Superior d’informàtica (ASIX, DAM i DAW), o el que és el mateix, 48 alumnes del nostre centre. Tots i totes van poden gaudir d’una activitat formativa que defugia de l’ambient de classe per gaudir de la programació d’una manera diferent.
Domjudge2

El ProgramaMe és un concurs a nivell estatal en el que participen centres privats i públics. Consta de dues fases, a Catalunya, la primera es realitza aquest any Terrassa el dia 16 de Març. Allà hi serem!!.
Domjudge3
Tots i totes ho van fent molt bé, aquesta vegada els millors van ser tres grups: “Ops!”, “SystemHalted” i “Hijos del átomo”. Els nostres representants seran Alexandre Busquets, Roberto Navarro i Gerson Eduardo Ramírez, els components de “Hijos del átomo”.

Enllaç al ProgramaMe de Terrassa.

Domjudge4