III trobada d’ex-alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques

El proper divendres 27 de setembre a les 19:00 hores se celebrarà a la biblioteca de l’institut la III trobada d’ex-alumnes dels cicles formatius de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions informàtiques i Desenvolupament d’aplicacions Web. Alumnes de diferents promocions intercanviaran opinions i experiències, ja sigui professionals o d’estudis. Els alumnes de primer curs estan convidats a escoltar les recomanacions i els comentaris que els seus ex-companys els ofereixin, així com a plantejar dubtes o altres qüestions que els puguin ajudar en la seva carrera professional.