IV Jornades d’emprenedoria

La setmana passada van tenir lloc les IV JORNADES D’EMPRENEDORIA de l’Institut Carles Vallbona, centrades enguany en potenciar el comerç de la localitat de Canovelles, per fer front a l’amenaça que els hi suposa tant la venda per Internet com l’anomenat “top manta”. Els alumnes de 2n de GAD van organitzar l’esdevinement, coordinats per la professora Ona Nogueroles, que va incloure la presència a l’acte d’inauguració de diverses personalitats de l’ajuntament de Canovelles i de l’associació de comerços d’aquesta ciutat que també ens van acompanyar per formar part dels tribunals que van avaluar els diferents projectes presentats pels alumnes.
Hi van participar l’alumnat de 1r i 2n de GAD i de 1r i 2n de ACO, en onze grups que integraven alumnes de cada curs; cadascú d’ells va fer una proposta final que ens va ser presentada i ens van sorprendre molt gratament, en alguns casos.
Us deixem algunes fotos d’aquestes jornades.