IVª trobada d’ex-alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques

descargaEl passat divendres 10 d’octubre es va celebrar a la biblioteca de l’institut la IVª trobada d’ex-alumnes dels cicles superiors de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Informàtica. Alumnes de diferents promocions van intercanviar opinions i experiències, ja sigui professionals o d’estudis. Els alumnes de primer curs de DAW i DAM van estar convidats a escoltar les recomanacions i els comentaris que els seus ex-companys els van oferir, així com a plantejar dubtes o altres qüestions que els poguéssiu ajudar en la seva carrera professional. Donem les gràcies als ex-alumnes voluntaris que van assistir a l’acte.