IVª trobada d’ex-alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques

descargaEl passat divendres 10 de octubre se celebró en la biblioteca del instituto la Cuarta encuentro de ex-alumnos de los ciclos superiores de Desarrollo de Aplicaciones Web e Informática. Alumnes de diferents promocions van intercanviar opinions i experiències, ya sea profesionales o de estudios. Els alumnes de primer curs de DAW i DAM van estar convidats a escoltar les recomanacions i els comentaris que els seus ex-companys els van oferir, así como plantear dudas u otras cuestiones que les pudiera ayudar en su carrera profesional. Donem les gràcies als ex-alumnes voluntaris que van assistir a l’acte.