IVª trobada d’ex-alumnes de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Desenvolupament d’Aplicacions Informàtiques

TéléchargerEl passat divendres 10 Octobre a eu lieu dans la bibliothèque de l'institut de la quatrième réunion des anciens d'études avancées Développement Web et Information sur la demande. Alumnes de diferents promocions van intercanviar opinions i experiències, soit professionnelle ou de recherche. Els alumnes de primer curs de DAW i DAM van estar convidats a escoltar les recomanacions i els comentaris que els seus ex-companys els van oferir, ainsi que de poser des questions ou d'autres questions que vous pourriez aider votre carrière. Donem les gràcies als ex-alumnes voluntaris que van assistir a l’acte.