Lliurament diplomes projecte COMEX – CFGS Comerç Internacional

Un grup d’alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Comerç Internacional de l’Institut Carles Vallbona ha estat seleccionat juntament amb altre 5 instituts de Catalunya per dur a terme un curs d’especialització en Operacions de Comerç Exterior: documentació de cobrament, pagament, finançament, assegurances, riscos, avals, tipus de canvi i divises, …

El curs s’ha realitzat en les aules de Can Muntanyola, les sessions presencials impartides a Granollers, i a la Cambra de Comerç d’Osona les sessions fetes a Vic. La formació, feta íntegrament en anglès, s’ha dut a terme durant el mes de juny, després l’alumnat ha hagut de desenvolupar solucions a casos pràctics que han anat lliurant via telemàtica durant el mes de setembre i octubre, amb el seguiment del professor del centre, Dídac Martín. Finalment s’han fet 2 sessions més de consolidació durant el mes novembre, i un cop passat l’examen i aprovat amb èxit, aquest dijous 1 de febrer, van rebre el diploma que els certifica de mans del Sr. Estanislau Vidal-Folch, Sub-director General de Programes, Formació i Innovació de Formació Professional i de la Sra.de Mercè Chacon, Directora de la Fundació Bankia que ha finançat la formació.