Medalla d’or SpainSkills 2017 – Administració sistemes en xarxa

spainskills171L’Òscar Latorre Vazquez, alumne de Cicles Formatius d’Informàtica a l’Institut Carles Vallbona, ha quedat campió al concurs SpainSkills 2017 en la modalitat d’Administració de sistemes en xarxa. El seu tutor ha estat el professor Roger Sánchez Yuste que l’ha acompanyat en la competició a Madrid, celebrada de l’1 al 3 de març. L’Òscar havia quedat campió el curs passat al CatSkills 2016, el campionat d’FP de Catalunya.
Han estat un total de 312 estudiants de Formació Professional de tot l’Estat espanyol, els millors de cada comunitat, que han participat competint en 25 modalitats, en la 36 edició dels Spainskills. Els guanyadors aniran al WordlSkills, a Abu Dhabi, del 14 al 19 d’octubre.

spainskills173spainskills172spainskills174Moment de la competició a Madrid.
spainskills175En Roger i l’Òscar.
spainskills176 Equip d’alumnes catalans, campions del CatSkills que han participat a l’Spain Skills en les diferents modalitats d’FP.
spainskills177Per saber més sobre les competicions d’FP cliqueu aquí.