Participació al concurs HP Codewars 2018

Alumnes del cicle formatiu d’SMX (Sistemes Microinformàtics i en Xarxa) de l’institut Carles Vallbona van participar al concurs HP Codewars.

Aquest any els nostres alumnes van participar amb dos llenguatges de programació diferents: C++ i Python. L’experiència per a ells va ser molt positiva i enriquidora.

Mentre els alumnes feien les proves, els professors esperaven a una altra sala assistint a dues activitats organitzades especialment per a ells: a la primera es va presentar un certamen de projectes STEM per a noies de 10 a 18 anys. A la segona es va portar a terme una experiència accelerada de Visual Thinking.
En acabar el concurs HP, els participants van poder gaudir d’un dinar de càtering al campus.
Després es va fer el lliurament de premis als guanyadors i el sorteig de material de HP per a tots els participants.
Com a punt final de la jornada es va fer un tour pel centre de mostres per a clients on els assistents van poder veure les últimes tecnologies en sistemes d’impressió industrials i 3D.

Podeu veure més fotos del concurs aquí.

A continuació es presenten diversos enllaços relacionats de la jornada d’HP Codewars d’enguany:

Classificació del concurs.

Fotos del concurs.