Participació del Vallbona a la I Mostra ImpulsFP els dies 12, 13 i 14 de maig

Compartirem experiències entre alumnes i entre docents i es premiarà la capacitat emprenedora i d’innovació de la Formació Professional de Catalunya.
Al llarg d’aquests dies hi haurà diferents taules rodones, on docents i alumnes explicaran bones pràctiques que es duen a terme en els centres educatius.

La Marta Fernández i la Fàtima Graupera hi participen com a docents, i han seleccionat 3 projectes que portarem a concurs.
Un dels projectes és el que va resultar guanyador a la I edició de projectes transdisciplinars de l’FP al Vallbona. Els altres dos són de 2n del CFGM d’Activitats Comercials, un projecte sobre el Retail Tour de Granollers i Canovelles i un projecte de Cooperatives Escolars, treballat conjuntament amb l’ajuntament de Granollers.

No sabem si els nostres alumnes guanyaran o no el premi final, però de ben segur que aprendran moltes coses i serà una bona oportunitat per demostrar part de la feina realitzada a l’aula i els coneixements i competències adquirits al llarg del cicle.

Projecte transdisciplinar
Projecte cooperatives escolars