Primer entrenament de Catskills 2020

L’equip de ciberseguretat de l’institut Carles Vallbona guanya al primer entrenament de Catskills 2020 en especialitat de Ciberseguretat

Enguany s’estrena una nova actuació de cara a la preparació dels alumnes d’Ensenyaments professionals per la seva participació a competicions d’excel·lència professional, dins del programa dels Campionats d’FP de Catalunya, Catskills.

Els entrenaments d’skills 2019 i els Campionats d’FP de Catalunya, CATSkills 2020, tenen com a objectiu principal la promoció de la Formació Professional a través de la participació de l’alumnat en una competició que afegeix una motivació extra en el seu itinerari professional, i també una experiència personal enriquidora. Al mateix temps, el centre educatiu i el professorat que participa en la preparació de l’alumnat pot intercanviar experiències i establir xarxes de col·laboració entre els centres i les empreses que hi participen.

El passat dijous 12 de desembre es va celebrar a l’Espai Bital de la Generalitat alguns dels entrenaments de Catskills de 2019 en diferents especialitats. Concretament dos equips del Vallbona van participar en l’Skill 39: Suport de xarxes i l’Skill 54: Ciberseguretat.

L’equip de ciberseguretat va quedar en primer lloc de la classificació a l’skill 54 Ciberseguretat. Tot i que és un entrenament, serveix com a primera prova important dels nostres equips al Catskills i dona moral de camí cap a les proves que es celebraran el mes de juny.

L’enhorabona!

Els equips de ciberseguretat al final de la prova.

Alumnes de ciberseguretat en la competició.