Selecció d’alumnes pels tallers Erasmus+ de finances a Itàlia al maig

erasmus171aHa començat la selecció d’alumnes per participar als tallers de finances a Itàlia en el marc del projecte Erasmus+ “The New Literacy Set“. Aquest és l’últim viatge dels 3 planificats per testejar els materials elaborats per part dels professors dels instituts involucrats en el projecte. El nostre institut enviarà 10 alumnes i 2 professors a Montefiascone, al nord de Roma, per participar, juntament amb 10 alumnes de Zagreb i 10 italians, als tallers que tindran lloc durant la setmana del 14 al 20 de maig de 2017.

Durant aquesta setmana els alumnes seleccionats participaran amb els companys croats i italians a les activitats sobre el tema de finances organitzades per l’equip del projecte i els professors visitants. Aquestes activitats, inclouen metodologies innovadores, com eines TIC, treballs en grup, gamificació, entre d’altres. També es preveuen activitats lúdiques algunes tardes.

Les activitats estaran enfocades a les finances: com elaborar un pla d’empresa, com entendre préstecs i hipoteques, la seguretat en les compres on-line, el rol dels bancs i les finances avui en dia, l’impacte del màrketing, plans de pensions, impostos, entre d’altres. De la mateixa manera que als anteriors tallers de comunicació a Zagreb i informació a Granollers, totes les activitats es realitzaran en anglès.

Per la selecció d’alumnes es tindrà en compte, per aquest ordre:

• l’edat, que ha d’estar compresa entre 14 i 18 anys
  • l’actitud de l’alumne
  • el coneixement de l’anglès
  • els resultats acadèmics
Per això es confia en els equips docents, qui són qui coneixen millor els alumnes al seu dia a dia a les classes. Si hi esteu interessats poseu-vos en contacte amb el vostre tutor/a qui ens farà arribar la vostra sol·licitud.
Us adjuntem algunes fotos dels tallers d’informació que vam organitzar a Granollers aquest gener:
erasmus172a
erasmus173a