Sortida 1r d’activitats comercials a Can Putxet

El passat dia 18 de Desembre, els alumnes de 1er d’Activitats Comercials van realitzar una sortida a les instal·lacions de Can Putxet on van poder gaudir d’una dia diferent i lúdic envoltat de natura.

La casa i el seu entorn fa que les instal·lacions siguin idònies per fer diferents activitats d’AVENTURA a l’aire lliure, existeixen un gran ventall d’activitats divertides, innovadores, didàctiques i emocionants.

Els nostres alumnes, van poder realitzar una sèrie de reptes, on els participants van posar a prova la coordinació, comunicació i cooperació de tots els integrants del grup i l’enginy i habilitat individual de cadascun d’ells. Els reptes van consistir en una successió de proves que tenien com a objectiu la integració dels membres en un grup de treball.

Podeu veure més fotos aquí.