Sortida Barcelona Games World

El passat divendres 6 d’octubre els alumnes de segon de SMX (sistemes microinformàtics i xarxes) van fer una sortida al Barcelona Games World, a la fira de Barcelona.
El Barcelona Games World és una de les fires de referència a nivell mundial dedicades al món dels videojocs. Allà els alumnes van poder provar les últimes novetats tecnològiques d’aquest món i assistir a la presentació dels videojocs d’imminent sortida al mercat. També tenien presència les entitats de formació en màsters de videojocs que oferien informació sobre les sortides professionals en aquest mercat laboral.
En el marc de la fira, s’oferien també una sèrie de taules rodones i xerrades referents a les sortides professionals en videojocs, les trajectòries a seguir per a poder dedicar-s’hi i d’altres sobre l’aplicació de tècniques de jocs a l’educació (l’anomenada Gamificació o millor dir Ludificació).

També van poder assistir al Retro Barcelona, ubicat en un dels pavellons de la fira. El Retro Barcelona és el punt de trobada anual dels amants dels videojocs i plataformes clàssiques com Amiga, Amstrad, Atari, Commodore, MSX o Spectrum, ordinadors amb els que els professors van començar el seu camí al món de la informàtica.
Tot plegat va conformar una jornada lúdico-educativa molt interessant.