Taller d’e-Commerce

ecommerceEl passat 14 de febrer els alumnes de 2on de Desenvolupament d’Aplicacions Web van assistir a l’institut a un taller pràctic d’instal·lació i configuració d’un entorn e-commerce. L’objectiu d’aquest taller va consistir en conèixer els entorns que permeten una ràpida instal·lació i configuració d’una tenda on-line.

Antoni Pierafita del grup Hostienda, acompanyat per ex-alumnes de l’institut que actualment treballen amb ell, van mostrar diverses pàgines Web configurades i instal·lades per ells mateixos a empreses amb tendes virtuals. Al finalitzar el taller, els alumnes no només tenien instal·lat i configurat el Front-end del Prestashop amb els mòduls de clients, comandes, pagaments, etc, sinó que també havien entrat al Back-Office per a realitzar tasques d’administració. Per últim, un exercici els va permetre tocar codi i modificar una part de la funcionalitat, aprenent així la configuració interna del sistema.

Properament, també està prevista una xerrada d’entorns e-commerce per als alumnes de Comerç Internacional i Gestió Comercial i Màrqueting amb el mateix formador, Antoni Pierafita.