Taller d’e-Commerce

ecommerceSur 14 2 février élèves de développement d'applications Web ont participé à un atelier à l'Institut de l'installation·et la configuration d'un environnement e-commerce. L'objectif de cet atelier était de connaître les environnements qui permettent une installation rapide·et l'installation d'une boutique en ligne.

Antoni Pierafita del grup Hostienda, acompanyat per ex-alumnes de l’institut que actualment treballen amb ell, van mostrar diverses pàgines Web configurades i instal·lades per ells mateixos a empreses amb tendes virtuals. Al finalitzar el taller, els alumnes no només tenien instal·lat i configurat el Front-end del Prestashop amb els mòduls de clients, comandes, pagaments, etc, sinó que també havien entrat al Back-Office per a realitzar tasques d’administració. enfin, un exercici els va permetre tocar codi i modificar una part de la funcionalitat, aprenent així la configuració interna del sistema.

Properament, també està prevista una xerrada d’entorns e-commerce per als alumnes de Comerç Internacional i Gestió Comercial i Màrqueting amb el mateix formador, Antoni Pierafita.