Taller de Drupal

tdrupal1Els alumnes del Cicle de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW), han dut a terme un taller sobre gestors de continguts amb l’eina Drupal al nostre centre.

Aquest taller ha estat possible, gràcies a la col·laboració de l’empresa Drauta Enginyeria (www.drauta.com), la qual ha col·laborat amb el centre en la preparació i impartició del taller.

Els continguts que s’han impartit al taller són:

• Instal·lació i administració de Drupal
  • Gestió de continguts
  • Creació de nous tipus de continguts
  • Taxonomies
  • Formats de text i editors
  • Menús
  • Formularis
  • Vistes
  • Ampliació de funcionalitats amb mòduls

La duració del taller ha constat de 8 hores teòriques i 10 hores pràctiques, repartides durant 3 setmanes i impartides dintre del mòdul professional de projectes.

tdrupal2

Dintre del taller, els alumnes han desenvolupat un web corporatiu de temàtica lliure. En finalitzar el taller, els alumnes han presentat els seus projectes a tot el grup i s’ha fet l’entrega de certificats d’aprofitament a tot el grup.

tdrupal3

També s’ha fet una menció especial a Ferran Bramona i Roger Codina, formadors i treballadors de l’empresa Drauta Enginyeria, els quals ens han guiat i format durant el taller. Com no, també s’ha fet una entrega d’un certificat de col·laboració a l’entitat Drauta Enginyeria, per la seva col·laboració en el desenvolupament del taller, i la participació en la formació dels nostres alumnes.

tdrupal4