Taller de Drupal

drupal1Des del cicle de grau superior de Desenvolupament d’Aplicacions Web s’està duent a terme un taller de gestors de continguts amb l’eina Drupal. Aquest taller s’està desenvolupant amb la col·laboració de l’empresa Drauta Enginyeria (www.drauta.com), una empresa experta en desenvolupament d’aplicacions web a mida i aplicacions desenvolupades amb gestors de continguts com ho és Drupal.
Aquest taller forma part d’un projecte que han de desenvolupar els alumnes que cursen el mòdul DUAL o de projectes al centre. L’objectiu del taller radica en desenvolupar un web 2.0 a partir d’un projecte previ en format web 1.0.

drupal2
Les sessions que s’han de dur a terme són els dies 26 i 27 d’octubre, el 2 de novembre i el 10 de novembre.
Aquest taller beneficiarà als alumnes assistents amb un certificat d’aprofitament de 8 hores sobre la instal·lació, administració i desenvolupament de webs 2.0 amb Drupal.

drupal3