Taller de posicionament Google

googleEl passat 30 de gener els alumnes de 2on de Desenvolupament d’Aplicacions Web i de Gestió Comercial i Màrqueting van poder gaudir d’un taller pràctic de posicionament google amb els professionals de l’empresa Xtrategics.
Narcís Romà i Robert Bosch van introduir conceptes com cercadors, posicionament, xarxes socials, reputació, popularitat, rellevància, paraules clau, que són molt útils tant per alumnes de Comerç i Màrketing com per als d’informàtica.

El taller tenia 3 parts:

1. una introducció sobre la importància de google i la necessitat del posicionament,
  3. SEM: el màrketing necessari amb Adwords.

Els alumnes van crear una campanya publicitària per a un producte de perruqueria i van poder comprovar on-line el resultat dels seus anuncis al moment. Us adjuntem la presentació del taller.