Taller de SAP per alumnes d’ASIX

Durant la passada setmana del 9 al 13 de març, els alumnes de segon curs del cicle de grau superior d’informàtica d’Administració de Sistemes Microinformàtics i Xarxes han tingut l’oportunitat d’assistir a un taller d’ Instal·lació de SAP sobre Linux i Oracle.

iconSAPSAP és una corporació multinacional alemanya que desenvolupa programari empresarial per gestionar les operacions de negoci i relacions amb els clients.

L’objectiu d’aquest taller ha estat tocar les tres capes que qualsevol sistema informàtic té: sistema operatiu, base de dades i aplicació. Les versions que s’han instal·lat han estat les darreres que a data d’avui s’estan utilitzant a les empreses a nivell professional i que els professionals consultors de SAP fan servir.

L’instructor ha estat Xavier Gibert, consultor SAP a Hewlett-Packard