Trobada cooperatives escolars a la Roca Umbert

Aquest dimarts al matí s’ha fet a la Nau Dents de Serra de Roca Umbert la trobada de les cooperatives escolars de Granollers que aquest curs 2021/22 participen en el projecte Cultura Emprenedora a l’Escola. 231 infants de cinc escoles de la ciutat han creat onze cooperatives i s’han reunit avui per compartir els prototips de productes que vendran al mercat del dijous els dies 19 i 26 de maig.

Aquest curs el projecte ha pogut recuperar la presencialitat i s’han fet diverses sessions amb l’alumnat sobre què és una cooperativa i els passos a seguir per constituir-la. També s’han fet tallers d’imatge, a càrrec d’alumnes del Cicle Superior en Màrqueting i Publicitat de l’IES Carles Vallbona, que han explicat als cooperativistes què havien de tenir en compte a l’hora de pensar el logo, la imatge, l’eslògan,… i els van ajudar a treballar les seves idees.

La trobada d’aquest dimarts ha servit també perquè els alumnes del cicle formatiu de grau mig d’Activitats Comercials de l’institut Carles Vallbona expliquin als cooperativistes tècniques de vendes i també els han ofert un taller de decoració de parades.

A més, s’ha lliurat a les escoles un reconeixement per la seva participació en el projecte Cultura Emprenedora a l’Escola.

Podeu veure més fotos de la trobada aquí.