Workshop programació interactiva en l’art digital

Alumnes del CFGM SMX coordinats per la professora Anna Castelló participaran en la Roca Umbert Fàbrica de les Arts a un taller d’ART DIGITAL.

El taller s’impartirà els dies 6, 7, 8, 14 i 15 de febrer de 11:30 a 13:30h

El taller és una introducció al llenguatge audiovisual, l’art digital i sobretot en la barreja de diferents llenguatges artístics per a la creació d’espectacles audiovisuals o instal·lacions artístiques.
Està dirigit a estudiants de batxillerat artístic i estudiants d’informàtica, un grup compartit d’uns 15 membres. L’objectiu principal és, familiaritzar als alumnes amb els diferents llenguatges artístics que es poden utilitzar, i introduir-los a la programació creativa a través del software amb el que treballarem. Un altre objectiu de l’activitat serà potenciar les seves habilitats creatives i tècniques, cercant complicitats per hibridar els seus coneixements específics.