Xerrada als alumnes de cicles formatius de grau mitjà d’activitats comercials i gestió administrativa.

xerrada2aco_gadEl passat 15 de desembre ens van visitar l’Albert Ferré, de Mashupmedia i el Francisco Martín, de Van Express, dos joves emprenedors que van explicar la seva experiència als nostres alumnes de cicles Formatius de Grau Mitjà d’Activitats Comercials i Gestió Administrativa.

Aquest intercanvi d’experiències va ser possible gràcies a PIMEC i el seu programa “Catalunya Empren” que té com objectiu apropar l’empresa als joves, donar a conèixer el teixit empresarial del territori i l’aproximació de la vida professional pel seu futur.

Els empresaris van compartir amb nosaltres les seves vivències personals i professionals engrescant als alumnes a tenir una participació activa durant tota la sessió.

xerrada1aco_gad